aanbod

Ik kijk naar de unieke behoeften, levensstijl en voorkeuren en stem af op jouw persoonlijke situatie om effectief en duurzaam resultaat te behalen.

Organizen op maat

~ Het kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.

~ Ik hanteer een uurtarief van €55 vrijgesteld van Btw.
   (Een sessie heeft een minimale duur van 4 uur)

~ Kilometervergoeding bij meer dan 10km enkele reis bedraagt €0,32 per km.

~ Indien de reistijd meer dan 30 minuten bedraagt reken ik de helft van het uurtarief door.

~ Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

Investering

Je verlangt naar meer rust en ruimte in huis. Je wilt niet meer overweldigd raken door rommel, maar juist genieten van een oase van rust. Een plek waar je heerlijk ontspannen je dag begint en waar het altijd fijn thuis komen is.

Om geen tijd en ruimte te verspillen aan het ordenen van overbodige spullen is ontspullen de eerste stap naar een opgeruimd huis. We gaan samen kritisch kijken. Wat wil je bewaren? Wat mag er weg? We gaan terug naar de essentie, zodat jij je omringt met alleen maar spullen waar je blij van wordt. We creëren een passend systeem, volledig afgestemd op jouw routines en je persoonlijke wensen.

Is dit precies wat jij nodig hebt? Dan neem ik je graag mee in het proces van organizen.


Ontspullen

~ Het Kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.

~ Ik hanteer een uurtarief van €55 vrijgesteld van Btw.
  (Een sessie heeft een minimale duur van 4 uur)

~ Kilometervergoeding bij meer dan 10km enkele reis bedraagt €0,32 per km.

~ Indien de reistijd meer dan 30 minuten bedraagt reken ik de helft van het uurtarief.

~ Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

Investering

Je gaat binnenkort verhuizen of verbouwen, maar ziet op tegen alles wat daar bij komt kijken. Je wilt niet nog wekenlang je nieuwe huis vol onuitgepakte dozen, maar alles direct uitgepakt en op zijn plek. Als professional organizer sta ik klaar om je te helpen bij elke stap van het verhuisproces. Vanaf het allereerste begin tot de laatste doos is uitgepakt, Ik help je daar waar jij dat nodig hebt en zorg ervoor dat je verhuizing soepel en efficiënt verloopt.

Stressvrij verhuizen? Het kan! Begin vandaag nog met de voorbereidingen en boek een kennismakingsgesprek. 

Verhuizen

~ Tijdens het gratis intakegesprek bespreken we wat je wensen zijn.

~ Ik hanteer een uurtarief van €55 vrijgesteld van Btw.
   (Een sessie heeft een minimale duur van 4 uur)

~ Kilometervergoeding bij meer dan 10km enkele reis bedraagt €0,32 per km.

~ Indien de reistijd meer dan 30 minuten bedraagt reken ik de helft van het uurtarief.

~ Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

investering

We hebben al eerder samengewerkt, maar het aangepakte project kan een Fresh-Up gebruiken. Je hebt alles goed bijgehouden, maar door nieuwe aankopen, andere wensen of veranderingen in je routines, is het fijn om het samen weer even aan te pakken. In deze sessie gaan we overal doorheen, kijken we wat er weg mag, frissen we alles op en maken we het weer helemaal spik en span.

Fresh-Up

Suus

"Het is een gevoel, een proces, een verandering. Julitta heeft voor ruimte gezorgd. Niet alleen praktisch en zichtbaar in huis, maar er is ook meer ruimte in mij. Het voelt lichter. Alsof er meer lucht is om te ademen, meer helderheid om te denken en meer rust om te voelen."

"Julitta heeft zoveel meer gebracht dan een opgeruimd huis"

Kelly

"Ik had vooraf niet bedacht wat een invloed het organiseren van één ruimte in huis zou hebben op mijn algemene kijk op opruimen. Julitta heeft er voor gezorgd dat er een systeem in onze bergruimte is gekomen, waardoor opruimen geen denkwerk meer vraagt. Alles heeft een logische en vast plek. Dit geeft naast extra ruimte, vooral veel rust.

"Wat een verademing!"

Lisa

"Julitta weet van aanpakken, had snel door wat er nodig was en terwijl ik aan de ene kant bezig was met uitzoeken, was ze aan de andere kant alles al een plek aan het geven. Handige tips, linkjes voor de juiste opbergers, een doekje door de lege kasten halen, aan alles werd gedacht. Heel blij met het resultaat en nóg blijer met de rust die het met zich meebrengt!

"Julitta had snel door wat er nodig was."

Na een aantal weken check ik opnieuw bij je in. Ik hoor graag van je hoe het met je gaat, hoe je de sessie en het gevoel daarna hebt ervaren en of er nog iets nodig is. 

05. Evaluatiegesprek

Na een geslaagd project heeft alles een eigen vaste plek gekregen en is er een passend systeem gecreëerd, volledig afgestemd op jouw routines en je persoonlijke wensen.

04. Geslaagd project

We gaan samen aan de slag. Ik geef je tips en tricks, stel de juiste vragen, help je met keuzes maken en stem af op wat er nodig is. 

03. Aan de slag!

Een samenwerking begint met een plan van aanpak. Ik begeleid, adviseer en ontzorg. Ik help je daar waar jij het nodig hebt. 

02. Samenwerking

Tijdens een vrijblijvend
kennismakingsgesprek bespreken we wat jouw grootste uitdaging is op het gebied van opruimen, wat je wensen zijn en wat ik hierin voor jou kan betekenen.

01. Kennis maken

Mijn werkwijze

Wat je kan verwachten

FAQ

neem contact op >

Nog vragen na het lezen van deze FAQ?

Zakken die in de kledingcontainer mogen en in mijn auto passen, kan ik direct voor je afvoeren. Verder is het afvoeren afhankelijk van het soort spullen. De mogelijkheden bespreken we tijdens het intakegesprek. 

5. Hoe worden overtollige spullen afgevoerd?

Kleine hulpmiddelen die nodig kunnen zijn tijdens een sessie breng ik mee. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Indien gewenst geef ik advies op maat voor de juiste opbergers. Tijdens het intakegesprek bespreken we wat wenselijk, mogelijk en nodig is.

4.Wat moet ik in huis hebben voor een  sessie?

Nee hoor, ik werk door heel Nederland. Het intakegesprek is bij voorkeur op locatie, maar vindt online plaats wanneer de afstand groter is.

3. Werk je in specifieke regio's?

Ik werk altijd samen met jou. Alleen jij kunt bepalen en beslissen wat er weg mag. Ik adviseer en stel de juiste vragen, zodat jij de juiste keuzes maakt. Het organizen stem ik volledig af op jouw persoonlijke wensen. Samen kijken we naar wat werkt voor jou.

2. werk je alleen of altijd samen?

Dat kan om veel verschillende redenen zijn. Je wordt blij van een opgeruimd huis maar hebt geen idee waar te beginnen. Je hebt meer structuur en overzicht nodig, of wellicht heb je moeite met ontspullen. Verhuizen, verbouwen, je woning verkoop-klaar maken, er zijn vele hulpvragen waarbij ik kan helpen en ondersteunen. Neem contact met me op voor alle mogelijkheden.

1. Waarom heb ik jou/IZI nodig?

Ik neem zo spoedig mogelijk contact met je op.

Bedankt!

Contact